Metal Guitarist Forums banner

form

  1. Member Introductions
    Hey, y'all. What setup do you have?
  2. Music: Recording Studio
    Kinda "old news" but, having tried the NATAS one and even thinking it sounds great but the price of one single Amp VST put me off buying it since it's more than I'm willing to pay for a one trick pony VST. Anyway, yesterday browsing for Demos of the new Fractal Unit I went to Leon Todd channel...
  3. Guitar: Instrument Discussion
    :noplease::noplease::noway::noway::noway:
  4. Guitar: Gear Discussion
    Vangelis' "Blade Runner" Reverb in pedal form from Strymon founders - MERIS Mercury 7 Yep, want.
  5. General Music Discussion
    Here's a new thing and I hope you enjoy it despite the fact that it does not djent at all...
  6. Science 101 with Leon
    Buzz Aldrin on Twitter: "#TBT My mission director @Buzzs_xtina's favorite piece of my memorabilia. My travel voucher to the moon. #Apollo11 http://t.co/c89UyOfvgY" Buzz Aldrin on Twitter: "Yes the #Apollo11 crew also signed customs forms. We brought back moon rocks & moon dust samples. Moon...
  7. General Music Discussion
    No music yet, but I'm pumped for this. :yesway: ROYAL DAEMONS (SAINT VITUS, Ex-QUEENS OF THE STONE AGE) Might Be Awesome - Metal Injection
  8. Guitar: Gear Discussion
    Korg Announces Upcoming SDD-3000 Delay Pedal
  9. Guitar: Theory & Playing
    I know everyone has one. Mine would probably be Adam D from Killswitch Engage, one of my favorite tones/guitarists, but ugly as hell. **** Thompson also comes to mind, but for many other bad things as well :lol: Video doesn't show it, but he also wears the guitar on his chest. Who's yours?
  10. General Music Discussion
    Yeah, that's the way you talk to a fan.
  11. Computers, Electronics, Gaming & IT
    Apple - iMac
  12. General Music Discussion
    :tmm:
  13. General Music Discussion
    I am no fan of Kiss, and am not disappointed that this is only in South America, but since when is Ed Roland of Collective Soul a "rock all star"? Members Of Kiss, Def Leppard, Guns N' Roses Form Supergroup
  14. Science 101 with Leon
    (Photo via NASA Chandra Observatory) Colliding Galaxies Form Exclamation Point In Space (PHOTO) :leon:!:leon:!:leon:! Hope you guys don't get tired of my space/science threads :lol: I'll stop if its a bit much...i've just really been getting into this stuff as of late for some reason.
  15. Guitar: Gear Discussion
    I've got another guitar mod project in the works. I have a 7421 body lying around from an older project, and have a bid on a 7620 neck at the moment. Should I win that bid, I'll pull the trigger on an OFR7 trem, new PUPs and all the necessary hardware to get shit going. Like the title says, I'm...
  16. Science 101 with Leon
    Craig Venter creates synthetic life form | Science | The Guardian :leon:
  17. Science 101 with Leon
    Holy shit. Wikipedia : Rob Matthews
Top